معرفی مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی مجموعه‌ای تجاری تفریحی است که تاثیر فراوانی در جذب گردشگران دارد. همان‌طور که می‌دانید خرید کردن بخش جذابی در هر سفر و گشت‌وگذار خواهد بود، مخصوصا اگر سفر کردن به منطقه‌ای باشد که در آن انواع پاساژها و مراکز خرید موجود باشد.

مراکز خریدی که اجناس و محصولات مختلف را از معروف‌ترین برندهای مطرح خارجی به فروش می‌رسانند و جذابیت خاصی را ایجاد می‌کنند. امروزه کشور امارات در بخش‌های مختلف خود از جمله شهر دبی مراکز خرید بسیاری را در دل خود جای داده است.

در حال حاضر دبی به یکی از مهم ترین مقاصد توریستی در سطح جهانی تبدیل شده که سالانه افراد بسیاری از سراسر دنیا قصد سفر به این منطقه یا دریافت اقامت امارات را خواهند داشت. یکی از مراکز خرید معتبر و محبوب در دبی، مرکز خرید برجمان دبی خواهد بود که این مرکز دارای قدمت زیادی بوده و جز قدیمی‌ترین مراکز خرید در امارات محسوب می‌شود.

مرکز خرید برجمان دبی یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر شناخته می‌شود و برای افرادی که قصد سفر یا سکونت در امارات از طريق ویزای طلایی امارات را دارند به شدت حائز اهمیت خواهد بود. اصولا بخش خاصی از مسافرت هر شخص را خرید کردن تشکیل خواهد داد و مسافران با حضور در این مرکز این امکان را دارند تا نیازهای خود را در هر زمینه‌ای از خرید برطرف نمایند.

سالانه هزاران گردشگر از نقاط مختلف دنیا مخصوصا ایران به صورت شخصی و یا از طریق تور راهی امارات می‌شوند، بازدید از این مجموعه خرید گسترده هم جز ثابتی از مسافرت افراد به دبی خواهد بود، از این رو ما تصمیم داریم در این مطلب به معرفی مرکز خرید برجمان دبی بپردازیم و شما عزیزان را با ویژگی‌های این مرکز بیشتر آشنا سازیم.

قطعا مطالعه این مطلب به افراد کمک می‌کند تا در زمان ورود به مرکز خرید برجمان با آگاهی و انرژی بیشتری اوقات خود را سپری نمایند، پس تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با مرکز برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی را به عنوان مرکزی بسیار قدیمی یا به عبارتی به عنوان قدیمی‌ترین مرکز خرید دبی در این منطقه می‌شناسند، این مجموعه با مساحتی در حدود 500 هزار متر مربع زیربنا در سال 1992 طراحی شد.

نکته بسیار جالبی که در رابطه با این برج وجود دارد این است که بعد از چند سال وسعت این مجموعه افزایش یافت و 300 هزار متر مربع به زیربنای آن اضافه شده است. امروزه مرکز خرید برجمان دبی دارای مساحت کلی و زیربنایی به وسعت 800 هزار مترمربع خواهد بود.

این بنا طراحی شامل دو بخش دارد، بخش اول که در همان سال‌های ابتدایی ساخت بنا، طراحی و تاسیس شد، قسمت بال شمالی آن خواهد بود، امروزه این بخش از مرکز خرید برجمان دبی محل فروش وسایل گران‌تر و برندهای لوکس خواهد بود و از این بخش به عنوان بخش قدیمی این مرکز یاد می‌شود.

اما بخش دوم شامل بال جنوبی مرکز است که در سال 2007 ساخته و به این مجموعه اضافه شد، این قسمت از طراحی قسمت‌های مختلفی از جمله یک مجتمع آپارتمان 26 طبقه‌ای، یک هتل 23 طبقه‌ای و یک برج اداری 30 طبقه‌ای را شامل می‌شود.

هدف از طراحی و ساخت این برج، ایجاد یک مرکز خرید بسیار خاص در شهر دبی است، به صورتی که این مرکز در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی از سایر مراکز مرتفع‌تر باشد. قبل از مراجعه به یک مرکز خرید داشتن آشنایی با آن باعث ایجاد شور و انرژی جهت گشت‌وگذار خواهد شد و افراد علاوه بر خرید این امکان را دارند که از تفریحات متنوعی نیز بهره‌مند باشند.

امکانات موجود در مرکز خرید برجمان دبی

نحوه طراحی مرکز برجمان با هدف ساخت یک مرکز خرید کاملا لوکس و چشم‌گیر بوده که در این برج مرتفع اجناس برندهای لوکس و گران‌قیمت به فروش برسد، البته در کنار این برندهای گران‌قیمت برندهایی ساده با قیمت کمتر نیز در این مجموعه عرضه خواهد شد، در نتيجه می‌توان گفت که برجمان دبی صرفا مرکز خاصی برای افرادی از قشر مالی سطح بالا نخواهد بود و تمامی اقشار جامعه این امکان را خواهند داشت که اجناس مورد نظر خود را در مرکز خرید برجمان دبی خریداری نمایند.

امکانات خاصی در این مرکز وجود دارد تا افراد علاوه بر خرید از مغازه‌ها و فروشگاه‌های برجمان دبی بتوانند از سایر امکانات رفاهی موجود در این مرکز استفاده نمایند و در کنار خرید خود تفریحی نیز داشته باشند. افرادی که همراه با فرزند خردسال خود به این مرکز مراجعه کرده‌اند و علاقمند به گشت‌وگذار در این مجموعه هستند می‌توانند با خیالی آسوده فرزند خود را به شهربازی بزرگی که در طبقه سوم این برج قرار دارد ببرند تا فرزندشان در این بخش از مجموعه برجمان آزادانه به بازی و فعالیت بپردازد.

علاوه بر شهربازی در مرکز برجمان امکانات رفاهی دیگری مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه، خودپرداز، پارکینگ، اتاق اختصاصی کودک و مادر، انواع کافه‌ها و رستوران مدرن و… قرار داده شده است. همچنین وجود، حیاط آفتاب گیر و باغ‌های باشکوه و فضای دل‌انگیز از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید برجمان در شهر دبی هستند.

امکانات موجود در مرکز خرید برجمان دبی

فروشگاه‌های مرکز خرید برجمان دبی

در این مرکز خرید بسیار بزرگ و لوکس افراد قادر هستند از فروشگاه‌های مختلف بازدید کرده و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند. هیچ فرقی نمی‌کند که خریداران به دنبال لباس و پوشاک باشند یا به دنبال خرید لوازم بهداشتی و آرایشی یا لوازم خانگی در هر صورت می‌توانند با دیدن از طبقات مختلف این مجتمع تفریحی تجاری، اجناس مورد نظر خود را پیدا کرده و آن‌ها را خریداری کنند.

 فروشگاه‌های مستقر در مرکز خرید برجمان دبی انواع کالاهای برندهای مطرح جهانی و عربی را در خود جای داده‌اند و یک مجموعه کاملا بی‌نظیر را به بازار عرضه می‌نمایند.

این مجموعه در 3 طبقه در حال فعالیت است که در دو طبقه اول آن بیش از 350 فروشگاه و مغازه قرار دارد و هر کدام از این مغازه‌ها اجناس خاصی از برندهای مختلف و معتبر را به فروش می‌رسانند، در پاساژها و مغازه‌های مختلف این مرکز کالاهای مختلفی از جمله پوشاک مردانه و زنانه، بچگانه،  کیف و کفش،  لوازم بهداشتی و آرایشی و انواع لوازم برقی و تزئینی خانگی از برندهای مطرح را می‌توان خریداری نمود.

بهتر است بدانید که هر یک از برندهای معتبر جهانی دارای یک فروشگاه در این مرکز بوده که به افراد این امکان را می‌دهد با دانستن اطلاعاتی به راحتی به هر کدام از این فروشگاه‌ها مراجعه داشته باشند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل به خرید لباس‌های زنانه و مردانه با برندهای عالی را دارید طبقه همکف مناسب شما خواهد بود.

سایر محصولات متنوع دیگر نیز در طبقه دوم قرار دارند. کلیه اجناسی که در قسمت بال شمالی این مجموعه به فروش می‌رسند از برندهای خارجی و معروف کشورهای اروپایی هستند و این امر باعث می‌شود که اجناس موجود در این بخش قیمت بالایی داشته باشند، همچنین در قسمت بال جنوبی این بنا اجناسی که به فروش می‌رسند همگی از برندهای مطرح و مناسب هستند که قیمت آن‌ها از اجناس بخش بال شمالی ارزان‌تر خواهد بود.

بسیاری از افراد به صورت توریستی یا با پرداخت هزینه اقامت دبی و دریافت ویزای طلایی امارات می‌توانند از امکانات منحصربه‌فرد این مرکز خرید بهره‌مند شوند.

 چه نوع برندهایی در مرکز برجمان دبی موجود است و در کدام طبقه‌ها قرار گرفته‌اند؟

همان‌طور که دریافتید در مرکز خرید برجمان دبی کالاهای مختلف برندهای معتبر موجود هستند، در طبقه دوم از این مرکز اجناس برندهای سامسونگ، اپل، زارا، آدیداس، نایک، بنز، مایکروسافت و آرمانی موجود هستند و در طبقه اول که به لباس و پوشاک اختصاص دارد برندهای مختلفی از جمله ریتو کومار برند معروف هندی، بورلی هیلز و… در دسترس افراد قرار داده شده است.

فودکورت برجمان دبی

در مرکز خرید برجمان دبی تعداد بسیاری فودکورت قرار دارد که مراجعین می‌توانند پس از انجام خرید خود به سراغ فودکورت‌ها بروند، در این مجموعه تعداد 51 فودکورت‌ در حال فعالیت و خدمات‌رسانی هستند که شامل کافه‌های خاص و شیک و رستوران‌های متنوع با غذاهای بین المللی می‌شوند. منوی این فودکورت‌ها به صورتی طراحی شده است تا هر فردی با هر بودجه‌ای امکان خرید غذا و یا نوشیدنی را داشته باشد.

البته این نکته را بیان می‌کنیم که تمام غذاها و نوشیدنی‌های قابل تهیه در این فودکورت‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، پس اگر قصد گشت‌وگذار در این مرکز را دارید خیالتان از بابت مزه و سلامتی غذاها و نوشیدنی‌ها کاملا راحت باشد.

برخی از رستوران‌ها و کافه‌هایی که در برجمان وجود دارند شامل آسیا  کیچن، Shakespeare & Co، Yo Sushi و کافه Dome خواهد بود. بخش قابل توجهی از این مرکز خرید را فودکورت مجموعه تشکیل می‌دهد. حتی اگر افراد برای هدفی به غیر از خرید به این مرکز مراجعه کنند، فودکورت‌ها  گزینه‌های مناسبی برای تفریحات آن‌ها هستند.

آدرس مرکز خرید برجمان دبی

آدرس این مرکز خرید در یکی از بهترین خیابان‌های شهر دبی در کشور امارات متحده عربی قرار دارد، موقعیت جغرافیایی این مرکز به گونه‌ای خواهد بود که از سایر نقاط دبی دسترسی به آن بسیار آسان بوده و برای رفتن به این مرکز از هر نقطه‌ای می‌توان از تاکسی یا اتوبوس استفاده نمود.

این مجموعه خاص و لاکچری در کشور امارات متحده عربی، شهر دبی، خیابان خلید بین الولید قرار دارد و این مرکز سالانه میزبان هزاران گردشگر از نقاط مختلف جهان خواهد بود تا در کنار اجناس با قیمت مناسب، برندهای لوکس و لاکچری را به آن‌ها عرضه دارد. افرادی که قصد مراجعه به این مرکز را دارند تنها کافی است داخل شهر دبی تاکسی را پیدا کنند و از راننده بخواهند که آن‌ها را به مجلل‌ترین مرکز دبی، یا همان  مرکز خرید برجمان دبی ببرد.

البته که رفتن به این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دبی اتفاق خواهد افتاد زیرا نزدیک‌ترین ایستگاه به این مرکز، به همین نام یعنی ایستگاه برجمان دبی نام‌گذاری شده است. البته از قدیم این ایستگاه در بین مردم بومی به نام ایستگاه خالد بن ولید معروف بود.

به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که در ساعات میانی 10 صبح الی 10 شب به مرکز برجمان دبی مراجعه کنید چرا که بعد از گذشتن ساعت 10 شب با تعطیل شدن و بسته بودن برجمان مواجه می‌شوید. در صورتی که تصمیم گرفتید به این مرکز بروید بهتر است حداقل سه یا چهار ساعت را برای دیدن فروشگاه‌ها و سایر امکانات موجود در این مجتمع اختصاص داده تا گشت‌وگذاری کامل در میان یک مجموعه لوکس داشته باشید.

اگر قصد دارید راهی شهر دبی شوید و از جاذبه‌های این قطب گردشگری بسیار جذاب دیدن نمایید هوم اند هوم در تمامی مراحل سفر در کنار شما عزیزان است، همچنین برای ثبت شرکت در امارات یا به عبارتی برای ثبت شرکت در دبی می‌توانید از کارشناسان ما پشتیبانی لازم را دریافت نمایید و به پاسخ تمامی سوال‌هایی که ممکن است در این زمینه در ذهن شما ایجاد شود دسترسی داشته باشید. ما در کنار شما هستیم تا تجربه خاطره‌انگیزی از سفر خود داشته باشید.

آدرس مرکز خرید برجمان دبی

سخن پایانی

مرکز برجمان دبی یک مجموعه‌ی بسیار بزرگ و جذاب در کشور امارات، شهر دبی است. در این مرکز خرید فروشگاه‌های مختلف اجناس متنوع از برندهای مطرح جهانی را از قیمت‌های مناسب تا قیمت‌های بالا که مربوط به اجناس لوکس خواهد بود به خریداران خود عرضه می‌کنند.

با مراجعه به مرکز خرید برجمان افراد این امکان را دارند که با هر بودجه‌ای خرید خود را انجام دهند و نگرانی از بابت هزینه‌های خرید خود نداشته باشند. همچنین دسترسی به این مرکز خرید به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار راحتی که نسبت به سایر نقاط شهر دارد بسیار راحت خواهد بود تا افراد در کم‌ترین زمان بتوانند به این مرکز مراجعه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *