هرآنچه که باید درباره مرکز خرید الغریر دبی بدانید

هرآنچه که باید درباره مرکز خرید الغریر دبی بدانید

مرکز خرید الغریر دبی یکی از جاذبه‌های توریستی دبی است. امروزه کشور امارات با به کار گرفتن زیرساخت‌های متنوع و کاربردی توانسته به قطب توریستی ارزنده‌ای در دنیا تبدیل شود که افراد بسیاری تمایل دارند علاوه بر تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن در جهت تحقق اهداف مختلف خود به این کشور مهاجرت نمایند تا با دریافت اقامت امارات از مزایای زندگی در این کشور بهره‌ بگیرند.

از مهم‌ترین شهرهای امارات متحده عربی می‌توان دبی را نام برد که در میان جوامع به عنوان مدرن‌ترین شهر قاره آسیا و حتی جهان شناخته می‌شود. این شهر در قسمت نوار ساحلی شمالی امارات قرار دارد و دارای حکومت سلطنتی است، البته بهتر است بدانید که دبی به دلیل پذیرش مهاجران بسیار و اعطای اقامت از طریق راه‌های مختلف مانند سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت در دبی، تحصیل، کار و… در سال‌های اخیر به شهری تبدیل شده که دارای فرهنگ‌های متنوعی است و محدودیت نژادی در این شهر رایج نخواهد بود.

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید به دبی سفری داشته باشید و از جاذبه‌های آن دیدن نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتها این مطلب را مطالعه نمایید تا با ویژگی‌های این شهر زیبای خاورمیانه بیشتر آشنا شوید. مرکز خرید الغریر دبی به عنوان یکی از مراکز خاص محسوب می‌شود که برای تفریح و خرید در دبی موجود است که در ادامه توضيحات جامعی را در رابطه با این مرکز به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

جاذبه‌های گردشگری دبی، مرکز خرید الغریر دبی

همان‌طور که می‌دانید دبی اماکن تفریحی و دیدنی بسیاری دارد و هر کدام از آن‌ها دارای جذابیت‌های منحصربه‌فردی هستند، به همین دلیل صنعت گردشگری در این منطقه از بهترین و موثرترین منابع برای درآمدزایی خواهد بود. وجود برج‌های بلند با امکانات رفاهی بالا، مناظر جذاب و چشم‌نواز ساحلی و آب‌وهوای گرم به جذابیت‌های این منطقه افزوده است. مرکز خرید الغریر دبی که از مقاصد خرید و جاهای دیدنی امارات است با 20 سال قدمت و در اختیار داشتن برندهای برتر دنیا از قدیمی‌ترین مراکز خرید به‌ شمار می‌رود.

طراحی و معماری این بنا تلفیقی از سبک عربی و طراحی مدرن را در خود جای داده است، مرکز خرید الغریر دبی در سال 1980 تاسیس شده و در خیابان الرقه قرار دارد، این مجموعه دارای 399 فروشگاه متفاوت است.

از  امکانات این مرکز وجود چندین رستوران و کافی‌شاپ، فست فود مراکز بازی در این مرکز خرید خواهد بود، همچنین در مرکز الغریر یک سینمای بزرگ نیز قرار دارد که فیلم‌های مشهور را نمایش می‌دهد، علاوه بر این در مرکز خرید الغریر دبی افراد این امکان را دارند که هر کالایی، از جمله اجناس هنرهای دستی، قالیچه عربی، جواهرات، لباس‌های کودک و بزرگسال، محصولات زیبای آفریقای جنوبی را خریداری نمایند.

از محبوب‌ترین مراکز خرید دبی، امارات مال دبی و مرکز خرید الغریر خواهد بود که تنوع فروشگاه‌ها و امکانات این مجموعه را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های آن در نظر گرفت که موجب محبوبیت بسیاری برای این مرکز در بین افراد شده است. همان‌طور که گفتیم افراد در این مرکز با در اختیار داشتن تمامی امکانات و با مراجعه به انواع فروشگاه‌های طلا و جواهرات، پوشاک و همچنین لوازم آرایشی قادر خواهند بود که تمامی اجناس مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

افراد مختلف می‌توانند به صورت خانوادگی به این مرکز خرید رفته و خرید خود را انجام دهند زیرا مرکز خرید الغریر دبی با ارائه محصولات متنوع برای هر سن و سالی و با سلیقه‌های متفاوت تجربه یک خرید لذت‌بخش را برای مراجعین خود فراهم می‌آورد.

 فروشگاه‌های مرکز خرید الغریر دبی

 مرکز خرید الغریر دبی وسعت بسیاری که دارد فروشگاه‌های مختلفی را در خود جای داده است و هر یک از آن‌ها با ارائه برندهای معتبر روز دنیا محصولات مختلفی را به مراجعین خود عرضه می‌نمایند، در ادامه به معرفی فروشگاهای مرکز الغریر می‌پردازیم:

فروشگاه طلا و جواهرات

شاید تا به‌حال اسم و شهرت دبی به‌عنوان سرزمین نفیس طلا و جواهرات به گوش افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان رسیده باشد، به دلیل حساسیت فراوان تولیدکنندگان طلا در طراحی خاص و خلوص این کالای پرطرفدار فروشگاه‌های طلا و جواهر این شهر از آوازه بسیاری برخوردار هستند.

 گردشگران یا  عزیزانی که اقامت دبی را از طریق ویزای طلایی امارات یا سایر روش‌های اخذ اقامت کسب نموده‌اند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طلا و جواهر در مرکز خرید الغریر دبی برای سرمایه‌گذاری یا خرید طلای ارزان قیمت مراجعه کرده و زیباترین جواهرات را بدون پرداخت مالیات و کارمزد بالا خریداری نمایند.

فروشگاه پوشاک و کفش

اگر به دنبال انواع لباس‌های برند زنانه، مردانه و بچگانه هستید حتما به الغریر دبی مراجعه کنید، این مجموعه انواع برندهای کفش و پوشاک خانواده را با متنوع‌ترین مدل‌های زیبا و شیک در کیفیت عالی و قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

بهتر است بدانید که اجناس موجود در فروشگاه‌های این مرکز خرید از بهترین متریال هستند که برای استفاده شخصی یا خرید به صورت عمده برای کسب‌وکار بسیار مناسب خواهند بود، فروشگاه‌های معتبر کفش و پوشاک الغریر دبی در طیف گسترده‌ای از کیفیت و زیبایی آماده خدمت به مشتریان خود هستند و بهترین‌ اجناس را در مجموعه خود موجود می‌نمایند.

فروشگاه لوازم کودک

مرکز خرید الغریر دبی مجموعه‌ای کامل است که شما عزیزان می‌توانید در آن تمام نیازهای خود و خانواده را برطرف نمایید و به هر آن‌چه که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. یکی از فروشگاه‌هایی که در الغریر دبی مشاهده می‌کنید، فروشگاه‌های سیسمونی و لوازم مورد نیاز کودکان خواهد بود.

والدین این امکان را دارند که برای خرید لوازم مورد نیاز کودکان خود یا برای تهیه یک سیسمونی خاص و بی‌نظیر به فروشگاه‌های این مرکز خرید مراجعه نمایند.

در فروشگاه‌های لوازم کودک الغریر دنیایی از لوازم و کالاهایی که برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد موجود خواهد بود، از جمله این کالاها می‌توان به کمد لباس کودک، لباس‌های نوزادی و بچگانه، سرویس خواب و اسباب‌بازی اشاره نمود که تمامی این کالاها با قیمت و کیفیت مناسب به فروش خواهد رسید.

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی امری رایج خصوصا در میان خانم‌ها خواهد بود و خرید آن از محبوب‌ترین قسمت‌های سفر هر خانمی است، مرکز خرید الغریر دبی فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی کاملا مدرنی داشته و مراجعین خود را به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از معروف‌ترین برندهای جهان مانند هدی بیوتی و مک دعوت می‌کند. مرکز الغریر با داشتن چندین فروشگاه لوازم آرایشی با کیفیت  تجربه‌ای لذت‌بخش برای خرید افراد ایجاد خواهد کرد.

فروشگاه ساعت

بسیاری از خانم‌ها و آقایان علاقمند به خرید مدل‌های متنوع ساعت از برندهای خاص هستند، حتی بسیاری از زوج‌ها ساعت مورد علاقه خود را به صورت ست خریداری می‌نمایند، الغریر دبی چندین فروشگاه ساعت فوق‌العاده لوکس و برند را در محوطه خود دارد تا خریداران مطابق با سلیقه خود در میان نمونه‌های جذاب مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسب نسبت به دیگر بازارها خریداری کنند.

امکانات رفاهی مرکز خرید الغریر دبی

این مرکز خرید از بخش‌های بسیار گسترده‌ای تشکیل شده تا مراجعین علاوه بر خرید بتوانند از امکانات و خدمات رفاهی این مرکز بهره‌مند شوند. در ادامه این بخش با بخش‌های مختلف الغریر و امکانات رفاهی این مرکز آشنا می‌شوید:

مجتمع سینمایی الغریر

 از بخش‌های بسیار جذاب مرکز خرید الغریر دبی مجتمع سینمایی آن خواهد بود که به افراد این امکان را می‌دهد برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها باکیفیت تصویر مناسب به سینمای الغریر مراجعه کنند و با خانواده و دوستان خاطرات زیبایی را تجربه نمایند.

شهربازی اسپارکیس

یکی از بخش‌های فوق‌العاده مرکز خرید الغریر دبی، شهربازی اسپارکیس خواهد بود که علاوه بر فرزندان به بزرگسالان نیز خوش خواهد گذشت، این بخش تفریحی در طبقه دوم الغریر قرار دارد و دارای انواع مختلف بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان خواهد بود.

همچنین می‌توان گفت که این شهربازی برای نگه‌داری کودکان یک محل کاملا امن و مناسب خواهد بود، از ویژگی‌های مهم این بخش نگه‌داری پرسنل از کودکان 2 تا 8 ساله است تا والدین شرایط مناسبی برای خرید داشته باشند.

رستوران و فست‌فودهای الغریر

مرکز خرید الغریر دبی از چندین رستوران، فست‌فود، فودکورت، کافه و شیرینی‌فروشی‌های مجلل تشکیل شده است تا افراد در صورت خستگی و گرسنگی در زمان خرید خود بتوانند در مکان و شرایطی مناسب استراحت نسبی داشته باشند و در این مکان‌های رفاهی به صرف غذا و نوشیدنی بپردازند. فهرست معتبر  رستوران، فست‌فود و کافه‌های الغریر دبی شامل موارد زیر خواهد بود:

-فود کراست

-مک‌دونالد

-رستوران مکس

-رستوران شوگون

-رستوران ژاپنی

-رستوران کبابجی

-رستوران منوشه

-کافه پرکس

-کافه ایلی

-کافه نرو

-کافه پل

-شیرینی‌ فروشی دونات دانکین و …

خریدی به‌صرفه در مرکز خرید الغریر دبی

افرادی که قصد دارند خریدی با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشند، بهترین بخش برای آن‌ها فروشگاه‌های موجود در مرکز خرید الغریر دبی است. همان‌طور که متوجه شدید در این مرکز انواع مختلف فروشگاه‌های پوشاک، کفش، اکسسوری، لوازم کودک، منزل، لوازم‌تحریر و… قرار دارد که اجناس خود را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسانند تا افراد مختلف از هر قشر جامعه بتوانند مناسب با بودجه خود خریدی رضایت‌بخش داشته باشند.

لذت خرید از الغریر دبی با هوم اند هوم

امروزه شهر توریستی و مدرن دبی با امکانات رفاهی بی‌نظیر برای زندگی، کار، مراکز خرید و تفریحی مجللی مانند مرکز خرید الغریر دبی به مقصد برتر توریستی و سرمایه‌گذاری تبدیل شده است که این امر زمینه‌ساز موضوع فوق است تا افراد مختلف از سراسر جهان رویای مهاجرت یا سفر به این منطقه را در سر داشته باشند.

 افراد می‌توانند از طريق روش‌های مختلف مانند پرداخت هزینه ثبت شرکت در دبی و اخذ ویزای طلایی امارات در دبی ساکن شوند و از مزایای زندگی در امارات بهره‌مند شوند، در دبی مراکز مختلف خریدی در حال فعالیت هستند که شیک‌ترین و جذاب‌ترین کالاها از برندهای خاص را به فروش می‌رسانند.

به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که در سفر به دبی حتما از این مراکز خرید دیدن کرده و خرید خود را با کم‌ترین قیمت‌ها انجام دهید. مرکز الغریر یکی از بهترین و پربازدیدترین مراکز در دبی است که علاوه بر تمامی امکاناتی که در بخش‌های قبلی نام برده شد امکان دسترسی به مزایای هتل الغریر و دانشگاه الغریر که در کم‌ترین فاصله این مرکز واقع شده است را برای افراد فراهم می‌نماید.

شما با سفر به دبی از طریق هوم اند هوم می‌توانید از جاذبه‌های متنوع این منطقه و مراکز خرید مختلف مانند الغریر بازدید کنید و خرید خود را در بهترین شرایط انجام دهید. مطمئن باشید ما بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر شما به دبی انجام می‌دهیم تا خاطره‌ای ماندگار را تجربه نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا شما عزیزان را با ویژگی‌های جذاب شهر دبی که بخش بسیار مهمی از آن به مراکز خرید و تفریح مربوط می‌شود آشنا نماییم. امارات دارای مراکز متنوعی برای بازدید و خرید گردشگران و افراد ساکن در این منطقه است. مرکز خرید الغریر دبی یکی از بهترین مراکز امارات به شمار می‌رود که با در اختیار داشتن طیف گسترده‌ای از تمامی امکانات تفریحی و رفاهی توانسته است نیازهای مختلف افراد را برطرف نماید تا خریدی مطمئن و مقرون به‌صرفه را تجربه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *