سافاری دبی! لیست بهترین سافاری های دبی 

سافاری دبی! لیست بهترین سافاری های دبی 

سافاری دبی یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحات طبیعی است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به سوی خود می‌خواند. در میان جذابیت‌های مجلل، قصرهای باشکوه و خیابان‌های مدرن و پر از هیاهو سافاری دبی با حیواناتی متفاوت وحشی یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای حیوانات وحشی محسوب می‌شود. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به دبی و بازدید از پارک‌های سافاری دارند، می‌توانند به شرکت و موسسه معروف هوم اند هوم مراجعه کرده و جذاب‌ترین سفر تفریحی خود را رقم بزنند.

سافاری چیست؟

بهترین است ابتدا به تاریخچه و روزهای نخستین پیدایش این عبارت نگاه کنید تا تفکر انسان در مورد پیدایش و شکل‌گیری آن بیشتر برایتان هویدا شود. سافاری از واژه سفر در زبان سواحلی به دست آمده و به دورانی باز می‌گردد که شکارچیان با بی‌رحمی تمام با تفنگ به جان ح حیوانات می‌افتادند و ت به کشتار بی‌رحمانه آنها می‌زدند با گذر زمان رفته رفته کارشناسان محیط زیست به این ماجرا عکس العمل نشان دادند و کم کم این تفریح دردناک به یک سفری زیبا با مسئولیت‌های محیط زیست و اجتماعی تبدیل شد.

این تفریح دلربا معمولاً در پارک‌هایی که حیات وحش به خصوصی دارند، مردم منطقه میزبانی آن را بر عهده دارند. گردشگران با حضور در این منطقه بیابانی، ضمن احترام به محیط زیست و طبیعت، ضمن عکس گرفتن با حیوانات سفر خوش و متفاوتی را در سافاری دبی رقم می‌زنند.

انواع سافاری در دبی

تصور اغلب مردم از سافاری رفتن به تپه‌های کویری و شنی است که سوار بر آفرود به آنجا می‌رفتند. امروزه سافاری معنی متفاوتی پیدا کرده و شرایط بسیار جدیدی ایجاد شده تا گردشگران بتوانند تجربیات متفاوت و زیبایی در دل کویر دبی داشته باشند. مسافران پس از یافتن و پرداخت هزینه ثبت شرکت در دبی  می‌توانند به اقامت امارات دست پیدا کرده و به جای جای این کشور به ویژه سافاری سر بزنند.

تجربه جذاب بادیه نشینی در دبی

در میان دنیای شیک و مدرن دبی با تفریحات جذابش سر زدن به دل کویر طلایی و گوش جان سپردن به سکوت مطلق کویر یکی از بهترین لحظات سفر به امارات است. برای رقم زدن چنین خاطره خوشایند، بهتر است سری به حاشیه دبی بزنید و با بلیط سافاری دبی راهی مناطق کویری شوید. پس از تهیه بلیط حدود ۳ بعد از ظهر سفر دل‌انگیز و متفاوتتان آغاز می‌شود.

سفر به عمق کویر با سوار شدن به آفرود و رفتن به روی تپه‌های نه چندان بلند شنی که پرش ماشین‌ها شما را غرق در شعف و شادی می‌‌کند‌. کم کم خورشید طلایی کمی آن‌ طرف‌تر، پشت همین تپه‌ها غروبی جذاب و دل‌انگیز را برایتان به تصویر می‌کشد. در دل کویر می‌توانید همراه با تور سافاری دبی از اسکی روی شن موتورهای زیبای چهار چرخ شتر سواری لذت ببرید.

بهترین تفریحات متفاوت در تور سافاری دبی

‌وقتی وارد کویر شدید، تجربیات متفاوتی در انتظارتان است‌. با توجه به اینکه سفرتان توریستی است و فرصت چندانی ندارید، بهتر است تفریحات موجود در این منطقه بیابانی را بشناسید تا بتوانید از مدت کوتاه اقامت دبی خود لذت وافر ببرید.

سواری روی تپه‌های شنی با لندکروز

خنده، ترس، شعف و فریاد شادی شما با سوار شدن به این خودرو آن‌قدر زیاد می‌شود که همه وجودتان سرشار از انرژی می‌شود. رانندگی پرشتاب روی ماسه‌های شنی نیاز به مهارت و توانمندی خاصی دارد که مسافران را هنگام بالا و پایین رفتن از تپه‌ها هیجان زده می‌‌کند‌.

شترسواری پر از هیجان

یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های نزدیک غروب که زیبایی‌ این پدیده طبیعی را دو چندان می‌سازد، شتر سواری در تنگ غروب است. غروبی جذاب که نور قرمزش همه جا را احاطه می‌کند. روی تپه‌ها بایستید و با تمام وجود از این همه معجزه لذت ببرید و قاب خاطره را به تصویر بکشید.

دیدن حیات وحش در کویر دبی

کویر دبی دارای حیوانات متفاوتی است مسافران می‌توانند همراه با سافاری دبی می‌توانند از آن بازدید کنند و نسبت به محیط زیست و موجودات آن احساس مسئولیت داشته باشند. در این دنیای جذاب می‌توانید از گونه‌های متفاوت غزال، مارمولک و گربه‌های وحشی را از نزدیک ببینید.

اسکی روی شن و ریگ

با وجود چنین‌ مکان‌های جذاب و زیبایی دیگر نیازی به اسکی روی برف و یخ ندارید. در این اسکی به جای سرما و یخ می‌توانید از گرمای کویر و لذت سر خوردن روی شن را تجربه کنید. اینجا نرم و پر از لطافت است، اگر زمین هم بخورید هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند.

موتور سواری در دل کویر

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سافاری دبی سوار شدن بر موتور چهارچرخ است‌ که‌ سرعت و هیجان فراز و نشیب تپه‌ها را به خوبی برایتان تفسیر می‌کند‌. موتور سواری برای تمامی گروه‌های سنی در این مکان وجود دارد.

نقش زدن با حنا روی دست و بدن

استفاده از حنا برای نقش زدن روی بدن در کشورهای هندی، آفریقایی، هندی و خاورمیانه همواره مرسوم است. ایرانیان هم از حنا برای تقویت موی سر و رنگ کردن ناخن‌ها استفاده می‌کردند. در سافاری نوع کاملا جدید و متفاوتی از نقش حنا را روی بدنتان نقش خواهد بست.

چشیدن غذاهای ناب محلی

زیباترین فصل سفر تجربه غذاهای محلی است‌. در سافاری کم کم به سمت اقامت‌‌گاهی هدایت می‌شوید که مدل زندگی بادیه نشینی را از نزدیک دیده و مهمان غذای عربی و نوشیدنی‌های متفاوت می‌شوید.

معرفی چند سافاری در دبی

اگر روزی پس از اخذ ویزای طلایی امارات موفق به اقامت چند روزه در این کشور توریستی شدید، می‌توانید با تور سافاری سری به مکانی جذاب، متفاوت و زیبای گردشگری در دل کویر بزنید و از نزدیک با جلوه‌های طبیعی حیات وحش آشنا شوید‌.

سافاری ویلیج دبی

در این سافاری گونه‌های مختلفی از حیوانات و افت می‌شود با توجه به اینکه گونه‌های متنوعی در این بخش وجود ندارد از حیوانات سایر کشورها هم در این منطقه نگهداری می‌شود حیواناتی مانند؛  پلنگ، شیر، اسب آبی، کروکودیل، خرس، بوفالو و چیتا در این منطقه منتظر حضورتان برای تماشا و عکس هستند.

برای تمامی این حیوانات محدوده بسیار وسیعی با امکانات خاص و پوشش گیاهی به همراه آبشار در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند در آرامش و آسایش باشند. شما هم می‌توانید به راحتی و حفظ نکات ایمنی از این مناطق دیدن کنید.

یخش آفریقایی سافاری

قاره شگفت انگیز آفریقا دارای تنوع گونه‌های مختلف جانوری است. در این قسمت از پارک سافاری دبی می‌توان انواع حیواناتی چون شیر، شامپانزه، گوریل، زرافه گردن کوتاه، لمور، شاخ‌درازان، لاک‌پشت غول‌پیکر و سگ‌های وحشی را در زیستگاهشان مشاهده کرد. البته بهتر است از ابتدا از خانه خزندگان شروع کنید و لذت دیدن خزندگان متنوع آفریقایی را از دست ندهید.

به هر بخش که می‌رسید تصویری زیبا در قاب موبایلتان حفظ کنید تا در آینده مروری بر خاطراتتان باشد. حال که ویزای طلایی امارات به شما کمک کرد تا به آسانی وارد دبی شوید، این بخش از دبی را هم از دست ندهید.

باغ پرندگان

باغ دلربای پرندگان که در باغ وحش دبی در دهکده آفریقایی تعبیه شده بهترین مکان برای تماشای پرندگان در شهر مجلل دبی حسوب می‌شود در این باغ می‌توانید دنیای متفاوت از پرندگان درحال پرواز را مشاهده می‌کنید راهنمای باغ مورد هر یک از پرندگان و نوع گونه‌های شام توضیح کاملی به شما می‌دهد

همچنین مسافران با ویژگی‌ها، شیوه زندگی و زیستگاه طبیعی این پرندگان آشنا می‌شوند. بازدید از این باغ می‌تواند برای علاقه‌مندان به دنیای زیبا و هزار رنگ پرندگان بسیار دلپذیر است. در سافاری دبی می‌توانید به زیباترین زیستگاه طبیعی انواع پرندگان بروید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

مزرعه مخصوص کودکان

مزرعه کودکان بخشی از مجموعه گسترده سافاری دبی است که در آن شرایط بسیار خوبی فراهم شده تا کودکان از زندگی پر استرس امروزی دور شوند و با حیوانات اهلی و زندگی روستایی آشنا شوند. در این مزرعه کودکان به راحتی می‌توانند با حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس، بز و گوسفند و گاوها آشنا شده و اطلاعات علمی به دست آورند.

حتی شرایط دوشیدن شیر، برداشتن تخم مرغ از کنار مرغ‌ها و غذا دادن به زرافه‌ها برای بچه‌ها فراهم شده است. اینجا دنیای متفاوت زندگی برای آنها است. دیدن حیوانات اهلی، گشت و گذار در مزرعه به کودکان آموزش می‌دهد که چگونه از حضور در کنار آنها لذت ببرند.

بخش وادی ویلیج

در کنار گشت‌وگذار در بین سافاری کویری می‌توانید سری هم به دهکده وادی بزنید و از خودتان با یک فنجان قهوه داغ عربی یا غذاهای خوشمزه پذیرایی مفصل کنید. این بخش دارای دره ماجراجویی است که مسافران می‌توانند از زمین بازی، تورهای کوهنوردی، بانجی جامپینگ و دیوار نوردی لذت ببرند‌.

بهترین فضاها برای تجربه جذاب سافاری دبی کجاست؟

حالا که با کمک موسسه هوم اند هوم موفق به ثبت شرکت در دبی شدید، اقامت در دبی به شما فرصت می‌دهد تا از سافاری‌های موجود در دبی به خوبی دیدن کنید. در دبی دو نوع سافاری وجود دارد که هر فرد می‌تواند مطابق علایقش از آن‌ها بازدید می‌کند‌. اگر به دنیای جذاب کویر علاقه‌‌مند هستید و یا تمایل به آشنایی با زندگی صحرانشینی و قدم‌زدن در میان ماسه‌ها و لذت‌بردن از تماشای ستاره‌ها در دل آسمان کویر هستید، بهتر است که تور سافاری کویر را خریداری کنید‌.

اما اگر عاشق دیدار حیوانات هستید‌ و از مشاهده شیر و پلنگ به وجد می آیید، سافاری لند بهترین مکان برای داشتن یک سفر جذاب برای دارندگان اقامت دبی است.

سخن پایانی

سافاری دبی یکی از بهترین و جدیدترین مکان‌های تفریحی جهان است که در دل کویر تعبیه شده و مسافران پس از ورود به این منطقه گردشگری می‌توانند از غروب زیبا، آفرود سواری، رقص عربی، غذاهای محلی، اسکی روی شن لذت ببرید و اگر کودکی در سفر شما را همراهی می‌کند، به باغ پرندگان بروید و او را با دنیای جذاب زندگی روستایی، مرغ و خروس و آواز خوش پرندگان آشنا سازید. این تفریح جدید گویی تمام جذابیت‌های دبی را پشت سر گذاشته و به یک تفریح مفرح در طبیعت تبدیل شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *