معرفی بهترین هتل های  ۴ ستاره دبی 

هتل های ۴ ستاره دبی

هتل های ۴ ستاره دبی به جهت زیبایی های بی نظیر و مکان‌های فراوان گردشگری شهر مجلل دبی هر ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر را به سوی خود فرا می خوانند. آیا اطلاعات کافی در زمینه این هتل‌‌‌ها دارید؟ این هتل ها با داشتن امکانات فوق العاده برای مسافران و گردشگران بهترین سفر را برایشان رقم می‌زنند‌.

فضای شیک و لاکچری، امکانات بی‌نظیر پرسنل با تجربه، آسایش و آرامش فراوان را همراه یک  تجربه زیبا و خاطره خوش در دفتر خاطرات سفرتان ثبت می کنند‌. در ادامه و همراه با شرکت هوم اند هوم بیشتر با هتل های ۴ ستاره دبی آشنا می‌شوید.

بهترین هتل های ۴ ستاره دبی

شهر رویایی دبی، شهری مجلل با امکانات رفاهی فراوان است که بیشتر جوانان آرزوی زندگی و تفریح در این قطب گردشگری را در سر می‌‌‌پرورانند. اگر چنانچه قصد سفر به کشور امارات داشتید، در هتل های ۴ ستاره دبی مقیم شوید و چند روزی را در آرامش باشید.

هتل روتانا دبی

هتل روتانا یکی از مجلل‌ترین هتل‌ های ۴ ستاره دبی است که در خیابان معروف شیخ زاید دبی و در منطقه پر جمعیت شهر واقع شده‌است. این هتل جذاب در حوالی متروی فایننشال سنتر جا خوش کرده و مناظر بی‌نظیر خلیج فارس و نزدیکی به سواحل بکر از چشم‌اندازهای بی بدیل این گوهر ناب است.

این هتل لوکس و لاکچری حدود ۳۷۵ سوئیت و اتاق بسیار مجهز دارد که در ۲۰ نوع متفاوت دسته بندی شده‌اند‌. اتاق‌ها دارای وای فای، ماهواره، تلفن، میزکار، سشوار، گاوصندوق، چای‌ساز، مینی بار و حوله هستند. در این هتل علاوه بر سوئیت آپارتمان‌هایی به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد که دارای تلویزیون، ماهواره، آشپزخانه با یخچال، اجاق گاز، مایکروویو و ماشین ظرفشویی هستند‌.

اگر توانستید اقامت امارات بگیرید، چند روزی را در  هتل های ۴ ستاره دبی  سپری کنید و از مراکز خرید دبی مال، برج خلیفه و فرودگاه دبی دیدن کنید.

آدرس: خیابان شیخ زاید

شماره تماس: ۹۷۱۴۳۴۸۰۰۰

 هتل مارینا ویندهام دبی

هتل مارینا یکی از هتل های ۴ ستاره دبی است که در فاصله بسیار کمی از  زیباترین  جاذبه‌های گردشگری شهر توریستی دبی مانند ساحل جی‌بی‌آر و مارینا مال بنا نهاده شده‌است. این هتل جالب و مجلل دارای اتاق سوپریور، سوئیت اتاق خواب، سوئیت بزرگ، اتاق کلاب، سوئیت کلاب یک‌خوابه و سوئیت کلاب بسیار بزرگ است.

این هتل دارای ۴۳۹ اتاق است که همه آن‌ها دارای امکاناتی مانند؛ تهویه مطبوع، حمام، نشیمن، تلویزیون، مینی بار، میز، صندوق امانات و امکانات تهیه چای و قهوه است. علاوه‌بر این، مهمانان می‌توانند در اسپا، سونا و جکوزی هتل به  استراحت دلخواه خود بپردازند.

این هتل لاکچری یک استخر روباز بزرگ و یک مرکز تناسب اندام عالی دارد.  از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان از بار و رستوران و کافه در کنار استخر اشاره کرد. اگر روزی موفق به ثبت شرکت در دبی شدید، در اولین فرصت در یکی از هتل های ۴ ستاره دبی اقامت کنید و به انجام امور اداری خویش مشغول شوید.

آدرس: مارینا دبی، خیابان السبا

شماره تماس: 97144078888

هتل کورال دبی دیره

هتل کورال دبی دیره در موقعیتی فوق‌‌العاده و عالی دقیقا در پنج کیلومتری فرودگاه دبی قرار دارد و نام آن را می‌توان در دسته عالی ترین هتل های ۴ ستاره دبی قرار داد. این هتل 4 ستاره جذاب و زیبا، اینترنت و وای‌فای رایگان در همه بخش‌های هتل، اتاق‌های راحت به سبک جدید و استخر روباز را برای رفاه حال گردشگران ارائه می‌دهد.  مهمانان و مسافران به باشگاه بدنسازی و سونا رایگان دسترسی دارند.

هر اتاق دارای سبکی خاص و حمام با وان و سشوار است. تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه‌ساز در تمام اتاق‌ها قرار داده شده ‌است. این هتل مجلل دارای انواع مختلفی از فضاهای خلص اقامتی مانند؛ اتاق‌های لاکچری لوکس، اتاق‌های ویژه کلاب، اتاق‌های خانوادگی و سوئیت‌های جالب جونیور را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

مسافران پس از اخذ اقامت امارات با ثبت شرکت یا سرمایه‌گذاری می‌توانند در این مجموعه شیک مقیم شوند تا به راحتی یه کارهای اداری رسیدگی کنند‌

آدرس: دیره، خیابان المرقبات

شماره تماس: 97142248587

 هتل امگا بر دبی

هتل امگا در بر دبی، در 1.5 کیلومتری مسجد جامع دبی خودنمایی می‌‌کند و دارای امکانات جذاب و فوق‌العاده مانند؛ استخر روباز، پارکینگ رایگان برای مهمانان و گردشگران، مرکز تناسب اندام، اسپا و باغ با شکوه و مجلل است و یکی از هتل های ۴ ستاره دبی به شمار می‌آید.

این هتل دارای رستوران، سالن آرایش و سونا، حمل و نقل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و وای‌فای رایگان است. اتاق‌ها دارای نمایی بسیار شیک و لاکچری هستند که از امکاناتی چون؛ تهویه مطبوع، کمد دیواری، یخچال، کتری، کمد امانات و تلویزیون برخوردار هستند. اقامت طلایی امارات به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک شبه زیبا و چلچراغ را در این هتل لوکس سپری کنید.

آدرس: الرففا، خیابان 19

شماره تماس: 97143590990

 هتل مدیا وان

هتل مدیا وان، اقامتگاهی مدرن، لاکچری در فاصله 3 کیلومتریِ مارینا دبی است که در ردیف معروف‌ترین هتل های ۴ ستاره دبی قرار دارد‌.  این هتل دارای اینترنت رایگان، استخر بزرگ روباز و مرکز تناسب اندام مجهز می‌باشد. هر اتاق دارای تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت، مینی بار و لوازم تهیه قهوه و چای است.

علاوه‌ بر این، چندین اتاق آن با نمایی از جلوه‌های خیره‌کننده دبی و نخل جمیرا، اقامتی استثنائی برای مسافران به تصویر می‌کشد. شما هم می‌توانید پس از دریافت  ویزای طلایی امارات شبی را در این هتل مدرن سپری کنید.

رستوران این هتل غذاهای سنتی و آبجوهای مخصوص را برای مسافران سرو می‌‌‌کند. سالن استراحت ویژه در کنار استخر شما را به یاد زیباترین مناظر میامی می‌اندازد و مناظری باورنکردنی از چشم‌انداز دبی این شهر چلچراغ را ارائه می‌دهد. مسافران و بازدیدکنندگان می‌توانند در مرکز تناسب اندام پیشرفته هتل ورزش کنند. حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا از این هتل به فرودگاه بین المللی دبی برسید.

سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از ثبت شرکت در امارات جهت اسکان  و انجام برنامه‌های مالی به راحتی از فرودگاه به این هتل بروند. آدرس: مدیا سیتی دبی، خروجی 32، خیابان الفلک، برج مدیا 1

شماره تماس: 97144271000

هتل Majestic City Retreat

اگر به‌دنبال اسکان در مجلل‌تربن و زیباترین هتل‌ های ستاره  دبی هستید، هتل Majestic City Retreat بهترین گزینه است. هتل 4 ستاره Majestic City Retreat در مرکز دبی واقع شده و  مناظری عالی و چشم‌انداری متفاوت از این شهر دوست‌داشتنی را می‌توانید با اقامت در این هتل ببینید.

در Majestic City Retreat، هر اتاق با تجملات تمام دکور و مبلمان شده و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و حمام مجلل است. این هتل شیک و مدرن دارای 262 اتاق است.
Majestic City Retrea به ‌عنوان یکی از جذاب‌ترین هتلهای ۴ ستاره دبی دارای باشگاه بدنسازی مجهز با سونا و مرکزماساژ درمانی است و برای برگزاری مناسبت‌‌های گوناگون، اتاق‌های مجهزی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رستوران‌های Sundowners و Barrels Sports Arena نیز در این هتل به مسافران خدمات می‌دهند. هتل دارای موقعیت بسیار مناسبی برای بازدید از مکان‌های بسیار زیبا مانند؛ قاب دبی موزه و قلعه الفهیدی و دلفیناریوم محسوب می‌شود.

آدرس: خیابان منخول، بر دبی

شماره تماس: 97143598888

 هتل فرودگاه میلینیوم دبی

از محبوب‌ترین هتل های ۴ ستاره دبی می‌توان از هتل  فرودگاه میلینیوم دبی نام برد. این هتل به سبک زندگی مدرن، برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در قلب تجارت پرجنب‌وجوش و چشم‌انداز فرهنگی دبی اقامت داشته باشند.

این هتل لاکچری حدود 341 اتاق بزرگ دارد که شامل اتاق‌های جذاب سوپریور، لوکس و مدرن خانوادگی و سوئیت‌های کلاب می‌شود. بهتر است که مسافران بدانند که همه این اتاق‌ها دارای امکانات درجه یک هستند.

این هتل دارای هشت رستوران‌ با منوهای متنوع است که انواع غذاهای بین‌الملل؛ از جمله غذاهای متنوع ایتالیایی، مکزیکی، ژاپنی را طبخ و سرو می‌کنند. همچنین، بارهای پر از مسافر به زندگی شبانه پرجنب‌وجوش در دبی و گزینه‌های تفریحی متعدد جانی تازه می‌بخشند. استخر شفاف روباز با بار، باغ مجلل وسیع، زمین بازی مجهز برای کودکان، اسپا، و سالن بدنسازی کاملا مجهز از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره هستند که مسافران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

آدرس: جاده فرودگاه، خیابان کازابلانکا

شماره تماس:  97147028888

هتل ویدا

هتل شش طبقه ی ویدا از برترین هتل های چهار ستاره ی دبی می باشد، این هتل 6 طبقه دارد و نمای آن کاملا با محیط شهری همسان سازی شده است، ظاهری شبیه به خانه های فاخر شهری دارت.

به عبارتی دیگر می توان گفت معماری سنتی عربی در عین حفظ کردن جذابیت های اصیلش در این بنا به صورت کاملا استادانه مدرن سازی شده است.

در میان  هتل های ۴ ستاره دبی هتل ویدا موقعیت بسیار خوبی دارد و دسترسی مسافران به آن بسیار آسان است. این اقامتگاه زیبا در مرکز شهر واقع شده و برای رسیدن به فرودگاه و ساحل شهر لازم است کمی پیاده روی کنید، اما موقعیت مرکزی ویدا سبب شده تا گردشگران و مسافران به دبی مال، مرکز تجاری بین المللی، آبنمای هزار رنگ معروف دبی دسترسی داشته باشد. این هتل حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید سنتر دبی و پارک کیدزانیا و ۱ دقیقه پیاده روی تا آکواریوم خروشان دبی فاصله دارد.

آدرس: آسیا، امارات، دبی، بلوار محمد بین رشید، مرکز شهر، هتل وید

شماره تماس؛ ۹۷۱۴۴۲۸۶۸۸۸

هتل شرایتون

هتل شرایتون دبی از مشهورترین هتل های ۴ ستاره دبی  است که اغلب مهمانان و گردشگران کیفیت و خدمات آن را هم  ردیف با هتل های پنج ستاره می دانند. در  شرایتون حدود 262 اتاق و سوئیت مجلل وجود دارد، انواع سالن های همایش و کنفرانس، میهمانی و جلسات هم با گنجایش 10 الی 500 نفر در این هتل مجلل برگزار می‌شود. سالن‌های ماساژ استخرهای سرپوشیده و سرباز خدمات مربوط به بدنسازی هم در این هتل به مهمانان و گردشگران ارائه می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این هتل وجود طیف گسترده‌ای از انواع غذا و خوراکی در رستوران‌های آن است. انواع غذاهای ایتالیایی هندی ژاپنی و عربی در این رستوران طبخ و سرو می‌شود. از ویژگی‌های بارز هتل شرایتون می توان به فروشگاه و سوپر مارکت، سالن اجلاس، ناهارخوری در فضای باز و بسته، مرکز ورزشی و تناسب اندام، اینترنت پر سرعت، برنامه‌های خاص و متنوع کودکان، استخر، مرکز آب گرم، زمین تنیس اشاره کرد.

این هتل حدود ۴ کیلومتر تا مرکز خرید دبی، 7 کیلومتر تا زمین گلف، ۲۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی فاصله مکانی دارد‌ . با رزرو این هتل هزینه اقامت دبی برای مسافران چندان بالا نمی‌رود‌.

آدرس: دبی، دبیف جاده بنی یاس، هتل شرایتون.

سخن پایانی

هتل‌ های ۴ ستاره در دبی معمولاً ترکیبی از لوکس بودن و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند. این هتل‌ها اغلب امکانات رفاهی کاملی مانند استخر، باشگاه ورزشی، رستوران‌های متنوع، چشم اندازهای زیبایی از مناظر طبیعی خلیج فارس و سواحل زیبا به همراه نمای بسیار دل‌انگیزی از شهر چلچراغ دبی دارند.

این هتل‌ها خدمات قابل توجهی مانند اینترنت رایگان ماهواره تلویزیون، حمام، سونا  و تمامی لوازم مورد نیاز یک مسافر را ارائه می‌دهند تا سفری رویایی و ماندگار را برای مسافران رقم بزنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *